ویزای اسلواکی

ویزای اسلواکی

ویزای اسلواکی

ویزای اسلواکی

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ویزای اسلواکی


شرایط دریافت ویزای اسلواکی، اخذ روادید اسلواکی

جمهوری اسلواکی در اروپای مرکزی قرار گرفته است، کشور اسلواکی در حال حاضر در همسایگی با جمهوری چک، اکراین، لهستان، مجارستان و اتریش می باشد. اسلواکی سرزمینی نیمه کوهستانی است و آب و هوایی معتدل و مرطوبی دارد. جمعیت فعلی در کشور اسلواکی بیش از 5 میلیون نفر است.
کشور اسلواکی جزء کشورهای اتحادیه اروپا است، اگر قصد سفر به اسلواکی را داشته باشید نیاز به دریافت دریافت ویزای اروپا دارید که نوعی ویزای شینگن می باشد. این ویزا به شما اجازه ی تردد موقت در کشور اسلواکی اعطا می کتد. این شرایط برای افراد خارجی غیر اروپایی است، کسانی که اقامت اروپا را دارند به راحتی می توانند بدون هیچ ویزایی به این کشور سفر کنند.


به طور کلی 4 نوع ویزای اسلواکی داریم، که در این بخش به توضیح و شرح آنها می پردازیم:
ویزای حمل و نقل فرودگاهی
در شرایطی که قصد خارج شدن یا انتقال بین دو پرواز بین المللی داشته باشید میتوانید در فرودگاه باقی بمانید و جابجایی را انجام دهید، در این حالت شما باید این نوع ویزای ترانزیت را دریافت کنید تا اجازه ی ماندن در فرودگاه را داشته باشید.
ویزای ترانزیت
این ویزا به افراد خارجی که از یک کشور غیر شینگن به یک کشور غیر شینگن سفر می کنند، اما از کشورهای شینگن عبور می کنند.  در این صورت باید این نوع ویزا را درخواست دهند، البته فراموش نکنید که این جابجایی نباید بیش از 5 روز ادامه یابد.
ویزای کوتاه مدت
اگر هدف شما از سفر به اسلواکی، توریستی و گردشگری باشد، شما نیاز به دریافت ویزای شینگن دارید، این ویزا به شما اجازه میدهد که در کشور اسلواکی به مدت 90 روز در دوره ی 180 روزه اقامت داشته باشید. این نکته را فراموش نکنید که اگر قصد دارید فقط در اسلواکی بمانید این ویزا کافی خواهد بود اما اگر میخواهید از چندین کشور تحت شینگن دیگر بازدید کنید باید به هنگام درخواست ویزای شینگن این مطلب را قید کنید.
ویزای بلند مدت
ویزای بلند مدت به منظور اقامت موقت در جمهوری اسلواکی صادر می شود. این ویزا در شرایط خاصی از جانب سفارت کشور اسلواکی صدور میگردد. این ویزا در موارد تحصیلی و بیزینس بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.


مراحل درخواست ویزای اسلواکی
 1-      قرار ملاقات با کنسولگری اسلواکی در کشور خود ، این درخواست ملاقات باید 1 تا 3 ماه قبل از عزیمت شما باشد، حتما این نکته را فراموش نکنید که برای تهیه ی بلیط ، زمان شروع سفرتان را حداقل بیشتر از 3 هفته کاری در نظر بگیرید.
 2-      2  نسخه از فرم درخواست ویزای شینگن  را پر کنید. این فرم ها رایگان و به صورت آنلاین قابل دسترس است. شما به راحتی میتوانید دانلود کنید و به طور کامل پر کنید. این فرم ها شامل بخش هایی ازجمله اطلاعات شخصی، آدرس، مقصد سفر، پاسپورت، بیمه و اطلاعات بازگشت است . شما باید کامل و خوانا آنها را پر کنید و یک کپی از آن داشته باشید و نزد خود نگه دارید.
3-      تاریخ انقضا گذرنامه خود را بررسی کنید . تاریخ انقاء پاسپورت شما باید حداقل 90 روز پس از تاریخ عزیمت شما به اسلواکی باشد و همچنین پاسپورت شما نیز باید دارای 2 صفحه خالی باشد.
4-      گذرنامه شما در 10 سال گذشته صادر شده است.
5-      انتخاب صحیح عکس پاسپورت، عکس پاسپورت باید در اندازه ی 3*4 باشد، در این عکس صورت شما باید تقریبا 80 درصد از تصویر را بگیرد و باید گوش ها و خطوط مو را قابل نمایش باشد.
6-      رزرو هتل و اطلاعات پرواز بازگشت و خروج شما از اسلواکی باید جداگانه و دقیق باشد، جهت تضمین بازگشت به کشور مبدا.
7-      شما که به کشور اسلواکی سفر می کنید باید بیمه درمانی داشته باشید، حداقل پوشش هزینه های پزشکی باید 30،000 یورو میباشد.
8-      بیانیه های بانکی (پرینت حساب اصلی مسافر) که کمتر از 3 ماه دریافت کرده اید، برای نشان دادن مدارک مالی که هزینه ی سفر و اقامت در اسلواکی را داشته باشید.  
9-      پرداخت  مبلغ درخواستی سفارت برای اخذ ویزای اسلواکی
10-    تحویل به موقع مدارک، عکس ها و پرداخت هزینه ها
11-    در پایان انتظار 2 هفته ای تا 2 ماه جهت اعلام صلاحیت و دریافت اخذ ویزای اسلواکی از جانب سفارت اسلواکی.


مدت اعتبار ویزای اسلواکی
ویزای اسلواکی از تاریخ صدور حداکثر 90 روز در یک دوره 180 روز معتبر است.  ویزای اسلواکی قبل و بعد از آن دوره معتبر نخواهد بود .مجوز اقامت موقت در اسلواکی (ویزای اسلواکی) ممکن است تمدید شود، اگر اساس مجوز تغییر نکند و درخواست موجه باشد ، متقاضی می تواند به منظور تمدید مجوز اقامت موقت به مرکز خدمات شهروندی و مهاجرت مراجعه کند و درخواست تمدید اقامت خود را ارائه دهد.

جت اطلاع از آفرهای تور اروپا و تور اسلواکی با ما در تماس باشید.        02188851080

  • ویزای اسلواکی
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • ویزای اسلواکی
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • ویزای اسلواکی