ویزای اسلواکی

ویزای اسلواکی

ویزای اسلواکی

ویزای اسلواکی

۱۶ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کلیسای سیستین

کلیسای سیستین رم
این مکان یک کلیسای کوچک اما بسیار زیبا با نقاشی های دیواری شگفت انگیز است. ساختمان کلیسا را جووانی ده دولچی در سال ١٤٧٠ و به دستور سیستوی چهارم طراحی و بنا کرده است. نقاشیهای دیواری کلیسا از سال ١٤٨١ شروع شد و در ١٥٠٨ میلادی، جولیوی دوم به میکل‌آنژ جوان دستور داد تا سقف کلیسا را هم نقاشی کند. این کار بزرگ، در ماه مه‌ی سال ١٥٠٨ میلادی شروع شد و در دوم نوامبر ١٥١٢ به انجام رسید.

کلیسای سیستین  پس از کمیساریای خود، سیکستوس چهارم دلا روور  (1471-1484) به این نام نامگذاری شد و آن هم زمانی بود که این پادشاه تصمیم گرفت که یک اتاق بزرگ در جایی که قبلا ساختمان کاپلا ماگنا بود، بسازد. کاپلا ماگنا، یک سالن محکمه و دادگاه در مدارس بود که دادگاه پاپ برای مجامع خود استفاده می کرد. در آن زمان، این مجمع از حدود 200 عضو مهم تشکیل شد: 20 کاردینال ازیک کالج، نمایندگان احکام مذهبی و خانواده های مهم، یک گروه کر، و تعداد زیادی از غیر مذهبیون و خادمین. این کلیسا می بایست به گونه ای ساخته می شد که از خانواده های مدیچی محافظت می کرد. به همین خاطر ساخت و ساز کلیسای سیستین می بایست یک ساختار دفاعی می داشت. چرا که تنش مداوم بین حاکمان فلورانس و پاپ وجود داشت و پادشاه محمد دوم ترک ها، کسی که در آن زمان در سواحل غربی ایتالیا بود و تهدیدی برای رومیان محسوب می شد. ساخت و ساز این کلیسا در سال 1475 آغاز شد، در طول سال توسط پادشاه سیکستوس چهارم جشن اعلام شد، و در سال 1483 به پایان رسید، زمانی که در 15 اوت پاپ به طور رسمی کلیسای جدید را به افتخار بانوی مسیح به او اختصاص داد و در همین سال افتتاح شد. این پروژه که توسط باسیلو پونتلی طراحی شده بود، شامل استفاده از یک سوم ارتفاع دیوارهای میانسال موجود بود.

کلیسای سیستین
بر طبق صحبت برخی از محققان، ابعاد سالن (طول 40.23 متر، ارتفاع 13.40 متر و ارتفاع 20.70 متر) از معبد بزرگ سلیمان در اورشلیم کپی می شود که توسط رومیان در 70 سال قبل از بین رفته است.
ورودی اصلی کلیسا، روبروی ورودی کوچکی است که امروزه استفاده می شود. این در کوچک در قدیم ابتدا توسط سالا رجیا برای ورود مخاطبان پاپ ساخته شده است.  پنجره های قوسی شکل کلیسا را ​​روشن می کنند، در حالی که پنجره های سقفی و شبکه های مثلثی، سقف تیغه دار کلیسا را به دیواره های جانبی متصل میکنند.

کلیسای سیستین

گروه خواننده کر کلیسا از قسمت اصطبل ها در سمت راست استفاده میکردند، در حالی که افراد دادگاه پاپ بر روی نیمکت های سنگی در سه طرف سالن به جز قسمت محراب می نشستند. یک نرده ظریف زیبای قرن 15 که توسط محل شمع ها بالاتر قرار گرفته است، قسمتی را که به روحانیت اختصاص یافته را از قسمت نشستن مردم جدا می کند؛ در اواخر قرن شانزدهم، نرده ها به سمت عقب کشیده شدند تا فضای مورد استفاده عموم گسترش یابد. کفهای موزاییک تیکه ای قرن پانزدهم از مدلهای قرون وسطی الگوبرداری شده و کاملا اصل می باشد.
پس از اینکه  ساختمان بنای کلیسا در سال 1481 تکمیل شد، سیکتوس چهارم نقاشان مختلف فلورانس را برای کار در کلیسا، از جمله بوتیچلی، گیرلاندایو، کوزیمو روسیلی، سیگنورلی و هنرمندان آمبرینی  مانند پیترو پروجینو و پینتوریکیو، فراخواند.

کلیسای سیستین

 جهت اطلاع از آفرهای تور اروپا و تور ایتالیا با آژانس سفری دیگر در تماس باشید.       

تلفن  02188851080


  • ویزای اسلواکی
  • ۰
  • ۰

منبع: تور اروپا

12 جاذبه برتر در اروپا

 

بنای کلوسئوم

1-                  بنای کلوسئوم

برای گردشگرانی کهبه ایتالیا سفر میکنند، بنای کلوسئوم یکی از جاهایی است که باید حتما ببینند. بنای بزرگ این آمفی تیاتر، بزرگترین ساختمان و بنایی است که در دوره رومی ها ساخته شده است و یک الگو برای استودیوم ها و باشگاه های ورزشی امروزه شده است. امرزوه این سازه در کنار پیشرفت های مدرنی که در اطرافش رخ داده است قرار گرفته و یادآور عظمت دوران باستان و تاریخ گسترده رم می باشد.

کانال های ونیز 

2-                  کانال های ونیز

سوار شدن بر قایق های ونیزی به نام گوندالا در کانال های ونیز یک رسم دیرینه است که همه مسافران قرن هاست در آن شرکت میکنند. ونیز شهری جزیره ای است و کانال های آب حکم خیابان ها و شاهراه های آن را داشته است. در دوطرف کانال ها ساختمان های قدیمی قرارگرفته اند که به تقریب میشود گفت برای صدها سال دست نخورده باقی مانده اند و به جذابیت عاشقانه شهر افزوده اند. بزرگترین این کانال ها به نام کانال گرند معروف ترین آبراه است و یکی از بهترین مکان ها برای عکاسی در ونیز می باشد.

شهر پمپئی

3-                  شهر پمپئی

در زیر خاکسترهای آتشفشان غول آسای وسوویوس، ویرانه های پمپئی، یک شهر رومی باستانی است که توسط خاکسترهای آتشفشانی تا کنون محافظت شده است و قدمتی مربوط به سال 79 میلادی دارد. بقایای خانه ها، بازارها، حمام ها، معابد، تئاتر ها، خیابان هایی که توسط چرخ ارابه ها خراش برداشته اند، و باقی مانده انسان ها در اکتشاف پیدا شد. بازدیدکنندگان میتوانند از سایت بازدید کنند، در خیابان های قدیمی راه بروند و مهندسی و معماری مورد استفاده رومیان را در بیش از 2000 سال پیش ببینند.

برج کج پیزا

4-                  برج کج پیزا

برج کج پیزا یکی از جاذبه های فراوان شهر پیزا است، اما شهرتش را به خاطر کجی اش به دست آورده است. و اکنون در جهان کامل شناخته شده است. کار بر روی برج در سال 1100 میلادی آغاز شد و کج شدن ان هم زمانی که برج به طبقه سوم خود رسید شروع شد. پیش از انجام کارهای ترمیم در دهه 1990، پیش بینی میشد که این برج تا سال 2000 فرو ریزد. امروز، بازدیدکنندگان می توانند از پله های برج بالا رفته و منظره ای افسانه ای از شهر ببینند. برج کج پیزا، همچنین به نام لاتوره پندنت شناخته می شود، و در پیزا دل دوآمو قرار دارد.

دریاچه کومو

5-                  دریاچه کومو

دریاچه کومو یکی از زیباترین مناطق ایتالیا است که توسط کوه ها احاطه شده است و در کنارش  شهرهای کوچک زیبایی قرار دارد.  به طور سنتی به واسطه هجوم ثروتمندان به اطراف دریاچه،  دریاچه بسیاری از ویلاهای قدیمی و بناهای قدیمی در اطراف خود دارد. در اطراف دریاچه جوامع پر رفت و آمد و یک خیابان مربوط به قرن 11 است. آب و هوای ملایم دریاچه با ویژگی های مدیترانه ای، دلیلی برای جلب توجه گردشگران است.

ساحل آمالو

6-                  ساحل آمالو

ساحل آمالو، یک میراث جهانی یونسکو است. دره شگفت انگیزی از خط ساحلی است که در امتداد شبه جزیره سورنتین واقع شده است. شهر های دامنه ای کوه به طور نامحسوس در امتداد دامنه کوه های شیب دار ساخته شده اند که به دریاختم میشوند.  یکی از شهرهای اصلی در اینجا پوزیتانو است، اما کل منطقه برای گردشگران جذاب است.

کلیسای سانتای ماریای دل فیوره فلورانس

7-                  کلیسای سانتای ماریای دل فیوره فلورانس

دوئومه سانتا ماریا دل فیور یا کلیسای جامع سانتا ماریا دل فیور، به عنوان یکی از زیباترین کلیساهای جهان شناخته می شود، در افق فلورانس قرار دارد. این کلیسای جامع بین قرن های 13 و 15 ساخته شده است و معروف ترین گنبد آن گنبد فوق العاده ای است که توسط فیلیپو برونلچی در سال 1434 تکمیل شده است. برج ناقوس کلیسا ، 82 متر ارتفاع دارد و می توان از آن بالا رفت. در کل 414 پله برای بالا رفتن در برج وجود دارد که شما را با منظره فوق العاده ای از شهر شگفت انگیز کند.

سینکیو تره

8-                  سینکیو تره

سینکیو تره، که به عنوان "پنج روستاها" ترجمه می شود، یک منطقه ساحلی دوست داشتنی با زمینی صخره ای و ماسه ای است. روستاهای زیبای آن مانند مونتروسو آل مار، ورنازا، کورنیگلیا، مانارولا، و ریوماجیوره را می توان با چندین راه پیدا کرد، اما تنها با یک مسیر باریک با منظره ای از دامنه تپه رو به دریا یا مسیرهای پیاده روی قابل دسترس هستند. بسیاری از مسافران تصمیم می گیرند بین روستاها پیاده روی کنند تا واقعا از چشم انداز لذت ببرند. شهرهای کوچک حال و هوای روستاهای ماهیگیری قدیمی خود را حفظ کرده و حس دنج بودن را القا میکنند.

واتیکان

9-                  واتیکان

واتیکان خانه یی برای بعضی از مجموعه های هنری و هنرهای با ارزش ترین در جهان است. فراسوی مکان های مشخص اینجا مانند محل کلیسای سنت پیتر و میدان سنت پیتر، واتیکان جاذبه های بی شماری را در اختیار دارد. معروف ترین کلیسا، کلیسای سیستین نمایشی از نقاشی های دیواری بر روی سقف از میکل آنژ و بسیاری از دیگر هنرمندان معروف ایتالیا را نمایش می دهد.

فوروم رومی ها

10-             فوروم رومی ها

هر کسی که میخواهد اینجا را درک کند باید کمی تخیل خوبی داشته باشد تا بتواند درک کند که فوروم رومی یا انجمن رومی چگونه به نظر میرسد. با این حال، اهمیت تاریخی آن به عنوان قلب امپراتوری روم را نمیتوان بیش از این نادیده گرفت. ستون ها، سازه های پی مانند و پایه های معابد قدیم، سالن های بازار، دادگاه ها و ساختمان های عمومی، همچنان به فرهنگ به رم باستان احترام می گذارند و برای هزار سال اینجا ایستاده است.

باسیلیکای سنت مارک

11-             باسیلیکای سنت مارک

یکی از مهمترین مکانهای توریستی در ونیز، کلیسای سنت مارک است. بسیاری از بازدید کنندگان که در اطراف ونیز سرگردان می شوند، در میدان معروف پیازا سن مارکو، در مقابل کلیسای کاتولیک، خود را می یابند که به سمت نماد اصلی شهر در غرب می روند. کلیسای جامع شامل یک گنج وسیع از آثار هنری است، اما خود ساختمان نیز، یک اثر هنری معماری است که ترکیبی از سبک های معماری را در خود دارد.

معبد پانتئون

12-             معبد پانتئون

معبد پانتئون، بقایای یک سازه استثنایی است که از زمان رومیان تا کنون برجای مانده است و نشانگر دستاوردهای معماری باور نکردنی امپراتوری روم است. ابعاد دقیق و بزرگ ساختمان، با ارتفاع و قطر زیاد گنبد و پرتو نوری که از هورنوی وسط گنبد به درون میتاید، به فضای معبد شخصیت منحصر به فردی می بخشد.

منبع: تور اروپا

جاذبه برتر در اروپا 12


  • ویزای اسلواکی
  • ۰
  • ۰

باغ های تویلری در پاریس

باغ های تویلری در پاریس

باغ های تویلری و پارک کاروسل زمینی به مساحت 70 هکتار از تاریخ را در بر میگیرد و مکانی رویایی برای پیاده روی و قدم زدن می باشد.

باغ تویلری یکی از بزرگترین و مشهورترین فضاهای سبز پاریس است. که در مرکز شهر نور( لقب شهر پاریس) قرار گرفته است و به موزه لوور، موزه اورسی، موزه جودو پائوم، و میدان کنکورد مرتبط است. همچنین از این پارک می توانید به رود سن هم برسید. این محل مکان مناسبی برای کسانی است که می خواهند در آرامش قدم بزنند یا اینکه به باقی فعالیت های تفریحی در پارک بپردازند.

باغ های تویلری در پاریس

در گذشته، قبل از باغ های تویلری، یک کارخانه کاشی سازی در این محل وجود داشت، که نامش تا کنون بر روی این باغ ماندگار شده است. کاخ تویلری در این پارک توسط ملکه کاترین مدیچی در سال 1564 ساخته شد. این کاخ با یک باغ پر از درخت به سبک ایتالیایی ساخته شد و پیاده روهای بسیار، یک حوض و فواره، و یک غار تزئینی دارد. یک قرن بعد،، در سال 1664  پادشاه لوئی چهاردهم و ژان باتیست کولبرت، کنترل مالی دولتی، به باغدار معروف خود، آندره لو نوتر سفارش دادند که طرحی جدید برای باغ بکشد و آن را بزرگتر طراحی کند. آندره لو نوتر باغهای زیبایی را به نمایش گذاشت تا دیگران را به سبک مدرن باغ فرانسوی خود جلب کنند. در آن زمان، باغ ها برای استفاده عموم باز بود و در دسترس همه پاریسی ها قرار داشت. هر چند می بایست از زیبایی های پارک محافظت شود. امروزه کاخ تویلری دیگر وجود ندارد و در سال 1883 تخریب شده است. با این حال همچنان بازدید کنندگان و پاریسی ها در آن قدم میزنند. افراد پیاده در پارک توسط مجسمه ها و فواره های پارک میخکوب می شوند. مجسمه های مایلول در کنار کارهای رودین یا جیاکومتی ایستاده اند. دو استخر پارک مکانی عالی برای استراحت هستند. این پارک مکانی عالی برای پیاده روی و بازی کردن بچه ها می باشد. نیمکت ها و صندلی های فلزی رایگان هستند در نتیجه همه میتوانند از تغییرات نوتر لذت ببرند.

هر ساله، بخشی از هفته مد پاریس در این مکان برگزار می شود، که همه ستاره ها، مدل ها، و عاشقان پاریس را به هور هم جمع میکند. این باغ همچنین مکانی برای جشنواره تویلری پاریسی است مراسمی که هر ساله از ماه جون تا آگوست برپاست. موزه اورنجری جایی که بازدیدکنندگان میتوانند آثار مونه را تحسین کنند، در جنوب غربی باغ های تویلری واقع شده است.

باغ های تویلری در پاریس

نزدیک باغ های تریلری: باغ های لوور

باغ های کاروسل در سمت شرق باغ های تویلری قرار گرفته اند. شما بدون اینکه بفهمید از یک پارک به پارک بعدی می روید. از هرم لوور، تنها کافیست که از باغ کاروسل بگذرید تا به این باغ ها برسید. این منطقه در مقایسه با باغ های تویلری بالاتر قرار گرفته است و با مجسمه های مجسمه ساز فرانسوی به نام آریستید مایول تزئین شده اند. تاق پیروزی کاروسل پیروزی فرانسه را در جنگ آسترلیتز در سال 1805 جشن میگیرد، که نیروهای ناپلئون بناپارت را در جنگ با روسیه و امپراتوری اتریش نشان می دهد. مجسمه بالای تاق نشان دهنده یک کار است که به عنوان میدان جنگ توسط نیروهای ناپلئون در ونیز را ارئه می دهد. این مجسمه مارک مقدس را به همراه 4 اسب نشام می دهد. اصل این مجسمه در سال 1815 بعد از غلبه در جنگ واترلو به اینجا برگردانده شد. دو مجسمه ای که تاق پیروزی را در برگرفته است تاریخ و پیروزی های فرانسه را نشان می دهد که توسط آنتوان فرانسوا گارد ساخته شده است.

باغ های تویلری در پاریس

رسیدن به باغ تویلری:

  • مترو1، ایستگاه تویلری یا کنکورد
  • مترو1 و 7، ایستگاه کاخ سلطنتی- موزه لوور
  • مترو 8 و 12، ایستگاه کنکورد
  • مترو 14، ایستگاه هرم لوور
  • شبکه حمل و نقل سریع منطقه ای C، ایستگاه موزه اورسی

 

قیمت ها برای دسترسی به باغ های لوور:

باغ های تویلری و باغ های لوور بدون هزینه هستند.

ساعات بازدید از باغ های تویلری

7 صبح تا 9 شب از آخرین یکشنبه ماه مارس تا 31 ماه می، و از 1 سپتامبر تا آخرین شنبه ماه سپتامبر

از 1 ماه جون تا 31 ماه آگوست. از ساعت 7 صبح تا 11 شب

از آخرین یکشنبه ماه سپتامبر تا آخرین شنبه ماه مارس. از ساعت 7:30 صبح تا 7:30 بعد از ظهر.

عموم مردم باید پارک را نیم ساعت قبل از تعطیل شدن آن ترک کنند.

از ماه مارس تا دسامبر، تورهای رایگان در فرانسه برای این باغ و پارک آن برگزار و سازماندهی می شوند.  علاقه مندان به پشمک، سوارکاری و هیجان، از ماه ژوئن تا آگوست میتوانند به جشنواره تویلری بروند.

باغ های تویلری در پاریس

سه رستوران در این باغ ها قرار دارد که میتوانید در آن غذاهای فرانسوی را میل کنید. اولین رستوران به نام تراس دو پومون می باشد که همه روزهای سال باز است. دومین رستوران کافه د مارنیر است که از دوشنبه تا یکشنبه بین ساعات 7 صبح تا 9 شب باز است و سومین رستوران مدیسه است که نهار را از ساعت 10:30 تا 5 بعد از ظهر و شام را از 5 بعد از ظهر تا 7 شب سرو میکند.

اگر با کودکانتان به پاریس سفر میکنید حتما از این باغ ها دیدن کنید.

 جهت اطلاع از آفرهای تور اروپا و تور فرانسه با آژانس سفری دیگر در تماس باشید.       

تلفن :



  • ویزای اسلواکی
  • ۰
  • ۰

میدان کنکورد پاریس

میدان کنکورد پاریس

با مساحتی به اندازه 8 هکتار، مکان 8 ضلعی میدان کنکورد، بزرگترین میدان در پاریس می باشد. این مکان در امتداد رودخانه سن قرار گرفته است و بین باغ های تویلری و خیابان شانزه لیزه قرار گرفته است.

تاریخ ساخت

ژاک- آنژ گابریل معمار، از طرف پادشاه لوئی پانزدهم ساخت این میدان را از سال 1754 شروع کرد و در 1763، یک مجسمه بزرگ از پادشاه لوئی پانزدهم سوار بر اسب، در این محل نصب شد تا با این نشان، بهبود و برگشت سلامتی پادشاه را بعد از یک بیماری سخت جشن بگیرند. و در نهایت در همان سال ساخت میدان تمام شد. این مکان به نام لوئی پانزدهم شناخته شده است. در کناره های این میدان 8 ضلعی در قدیم خندق هایی وجود داشته است که اکنون اثری از آن باقی نمانده است.

میدان کنکورد پاریس

گیوتین وسط میدان کنکورد

در 1792، در طی انقلاب فرانسه، و در دوره معروف به ترور، مجسمه پادشاه لوئی پانزدهم برداشته شد و به جای آن مجسمه دیگری که بسیار بزرگ تر از مجسمه قبلی بود، به نام "مجسمه آزادی" در این محل قرار گرفت و میدان به میدان انقلاب تغییر نام پیدا کرد. یک دستگاه گیوتین در مرکز میدان قرار داده شد و در فاصله زمانی تنها چند سال، 1119 نفر در این محل گردن زده شدند. در میان این اشخاص، افراد مشهوری مانند پادشاه لوئی شانزدهم، ملکه او ماری آنتوانت،آنتوان لاوازیه کاشف اکسیژن، و روبسپیر انقلابی را میتوان نام برد. بعد از انقلاب فرانسه این میدان اسم های مختلفی مانند میدان کنکورد، میدان لوئی پانزدهم، میدان لوئی شانزدهم، میدان منشور به خود گرفت تا اینکه در سال 1830، نام آن میدان کنکورد شد و تا به امروز این نام بر روی آن باقی مانده است.

میدان کنکورد پاریس

ابلیسک در میدان کنکورد

در قرن 19 ام یک ابلیسک 3200 ساله از معبد رامسس دوم در تبس به فرانسه آورده شد و در وسط میدان کنکورد پاریس قرار داده شد. طول این ابلیسک 23 متر ( 75 فوت) بلندی دارد و از جنس سنگ یکپارچه گرانیت صورتی و با وزنی در حدود 230 تن ساخته شده است. در سال 1831، این ابلیسک توسط والی مصر محمدعلی پاشا به پادشاه لوئی فیلیپ پیشکش شد. در ابتدا 3 ابلیسک توسط والی مصر هدیه شده بود که از میان آنها تنها یکی به شهر پاریس منتقل شد. این ابلیسک قدیمی ترین اثر در کل فضای شهری پاریس به حساب می آید.

میدان کنکورد پاریس

ابلیسک - که گاهی اوقات "سوزن کلئوپاترا" هم نامیده می شود- با تصاویری به خط هیروگلیف از زمان امپراتوری رامسس دوم و رامسس سوم پوشیده شده است. تصاویر حمل و نقل این ابلیسک به پاریس و چگونگی نصب آن در میدان در سال 1836 بر روی پایه آن نقاشی شده و هنوز موجود است.

مجسمه ها و چشمه های میدان کنکورد

در هر ضلع از میدان 8 ضلعی کنکورد یک مجسمه قرار دارد که نشان دهنده شهر فرانسوی است: بوردو، برست، لیل، لیون، مارسی، نانت، روان، و استراسبورگ. این مجسمه ها در سال 1836 توسط جاکوب ایگناز هیتورف در گوشه های میدان نصب شدند. جاکوب ایگناز هیتورف شخصی بود که ببین سالهای 1833 تا 1846 میدان کنکورد را دوباره طراحی کرد. در همان سالها یک  چشمه برنزی، که " لا فونتین دس مقس" به معنی چشمه دریاها نامیده میشد، به این میدان اضافه شد. دومین مجسمه به نام " الویشن آو ماریتایم فونتین" به معنی چشمه ارتفاعات دریایی، در سال 1839 در میدان نصب شد. هر دو چشمه توسط خود هیتاروف طراحی شده است.

میدان کنکورد پاریس

از میدان کنکورد شما می توانید بنای تاق پیروزی را در غرب، کلیسای مادلین را در شمال، باغ های تویلری را در شرق و، در امتداد رودخانه سن، کاخ بوربن را که اکنون به مجلس ملی تبدیل شده است را در جنوب ببینید. این میدان به خیابان رویال راه دارد و به بناهای مهمی که در این خیابان قرار گرفته اند مانند ساختمان وزارت نیروی فرانسه، هتل کریلیون و سفارت ایالات متحده نزدیک می باشد. در انتهای قسمت شمالی، دو ساختمان سنگی شاخص ساخته شده است. که توسط خیابان رویال از هم جدا شده اند و نمونه های معماری بازمانده از همان سالهای 1830 می باشند. این دو بنا در ابتدا در دست وزارت نیروی فرانسه بودند و به عنوان ادارات دولتی شناخته می شدند. کمی بعد از ساخت این دو ساختمان، ساختمان سنگی غربی به هتل لوکس کریلیون تبدیل شد، جایی که بعدها ماری آنتوانت بعد از ظهرهایش را در آن به صرف چای و گذرندن درس های پیانو اش سپری می کرد. هتل همچنین به عنوان مرکز ارتش آلمان اشغالگر در جنگ جهانی دوم خدمت کرده است. باغ تویلری هم که در کنار آن است مسیر دسترسی به موزه لوور را فراهم میکند. از یک سمت میدان کنکورد پاریس و از یکی از اضلاع آن میتوانید به میدانی به نام میدان وندوم دسترسی داشته باشید که آن هم جزو جاذبه های دیدنی پاریس می باشد و هتل های معروف پاریس و مغازه های جواهرفروشی مجلل و معروف در آن میدان بسیار است. میدان کنکورد سالن های مد بسیاری دارد که همه ساله معروف ترین طراحان لباس دنیا و شرکت های مشهور مد در آن مراسم  های خود را برگزار می کنند.

 جهت اطلاع از آفرهای تور اروپا و تور فرانسه با آژانس سفری دیگر در تماس باشید.       

تلفن  02188851080


  • ویزای اسلواکی
  • ۰
  • ۰

باغ های تویلری در پاریس

باغ های تویلری در پاریس

باغ های تویلری و پارک کاروسل زمینی به مساحت 70 هکتار از تاریخ را در بر میگیرد و مکانی رویایی برای پیاده روی و قدم زدن می باشد.

باغ تویلری یکی از بزرگترین و مشهورترین فضاهای سبز پاریس است. که در مرکز شهر نور( لقب شهر پاریس) قرار گرفته است و به موزه لوور، موزه اورسی، موزه جودو پائوم، و میدان کنکورد مرتبط است. همچنین از این پارک می توانید به رود سن هم برسید. این محل مکان مناسبی برای کسانی است که می خواهند در آرامش قدم بزنند یا اینکه به باقی فعالیت های تفریحی در پارک بپردازند.

باغ های تویلری در پاریس

در گذشته، قبل از باغ های تویلری، یک کارخانه کاشی سازی در این محل وجود داشت، که نامش تا کنون بر روی این باغ ماندگار شده است. کاخ تویلری در این پارک توسط ملکه کاترین مدیچی در سال 1564 ساخته شد. این کاخ با یک باغ پر از درخت به سبک ایتالیایی ساخته شد و پیاده روهای بسیار، یک حوض و فواره، و یک غار تزئینی دارد. یک قرن بعد،، در سال 1664  پادشاه لوئی چهاردهم و ژان باتیست کولبرت، کنترل مالی دولتی، به باغدار معروف خود، آندره لو نوتر سفارش دادند که طرحی جدید برای باغ بکشد و آن را بزرگتر طراحی کند. آندره لو نوتر باغهای زیبایی را به نمایش گذاشت تا دیگران را به سبک مدرن باغ فرانسوی خود جلب کنند. در آن زمان، باغ ها برای استفاده عموم باز بود و در دسترس همه پاریسی ها قرار داشت. هر چند می بایست از زیبایی های پارک محافظت شود. امروزه کاخ تویلری دیگر وجود ندارد و در سال 1883 تخریب شده است. با این حال همچنان بازدید کنندگان و پاریسی ها در آن قدم میزنند. افراد پیاده در پارک توسط مجسمه ها و فواره های پارک میخکوب می شوند. مجسمه های مایلول در کنار کارهای رودین یا جیاکومتی ایستاده اند. دو استخر پارک مکانی عالی برای استراحت هستند. این پارک مکانی عالی برای پیاده روی و بازی کردن بچه ها می باشد. نیمکت ها و صندلی های فلزی رایگان هستند در نتیجه همه میتوانند از تغییرات نوتر لذت ببرند.

هر ساله، بخشی از هفته مد پاریس در این مکان برگزار می شود، که همه ستاره ها، مدل ها، و عاشقان پاریس را به هور هم جمع میکند. این باغ همچنین مکانی برای جشنواره تویلری پاریسی است مراسمی که هر ساله از ماه جون تا آگوست برپاست. موزه اورنجری جایی که بازدیدکنندگان میتوانند آثار مونه را تحسین کنند، در جنوب غربی باغ های تویلری واقع شده است.

باغ های تویلری در پاریس

نزدیک باغ های تریلری: باغ های لوور

باغ های کاروسل در سمت شرق باغ های تویلری قرار گرفته اند. شما بدون اینکه بفهمید از یک پارک به پارک بعدی می روید. از هرم لوور، تنها کافیست که از باغ کاروسل بگذرید تا به این باغ ها برسید. این منطقه در مقایسه با باغ های تویلری بالاتر قرار گرفته است و با مجسمه های مجسمه ساز فرانسوی به نام آریستید مایول تزئین شده اند. تاق پیروزی کاروسل پیروزی فرانسه را در جنگ آسترلیتز در سال 1805 جشن میگیرد، که نیروهای ناپلئون بناپارت را در جنگ با روسیه و امپراتوری اتریش نشان می دهد. مجسمه بالای تاق نشان دهنده یک کار است که به عنوان میدان جنگ توسط نیروهای ناپلئون در ونیز را ارئه می دهد. این مجسمه مارک مقدس را به همراه 4 اسب نشام می دهد. اصل این مجسمه در سال 1815 بعد از غلبه در جنگ واترلو به اینجا برگردانده شد. دو مجسمه ای که تاق پیروزی را در برگرفته است تاریخ و پیروزی های فرانسه را نشان می دهد که توسط آنتوان فرانسوا گارد ساخته شده است.

باغ های تویلری در پاریس

رسیدن به باغ تویلری:

  • مترو1، ایستگاه تویلری یا کنکورد
  • مترو1 و 7، ایستگاه کاخ سلطنتی- موزه لوور
  • مترو 8 و 12، ایستگاه کنکورد
  • مترو 14، ایستگاه هرم لوور
  • شبکه حمل و نقل سریع منطقه ای C، ایستگاه موزه اورسی

 

قیمت ها برای دسترسی به باغ های لوور:

باغ های تویلری و باغ های لوور بدون هزینه هستند.

ساعات بازدید از باغ های تویلری

7 صبح تا 9 شب از آخرین یکشنبه ماه مارس تا 31 ماه می، و از 1 سپتامبر تا آخرین شنبه ماه سپتامبر

از 1 ماه جون تا 31 ماه آگوست. از ساعت 7 صبح تا 11 شب

از آخرین یکشنبه ماه سپتامبر تا آخرین شنبه ماه مارس. از ساعت 7:30 صبح تا 7:30 بعد از ظهر.

عموم مردم باید پارک را نیم ساعت قبل از تعطیل شدن آن ترک کنند.

از ماه مارس تا دسامبر، تورهای رایگان در فرانسه برای این باغ و پارک آن برگزار و سازماندهی می شوند.  علاقه مندان به پشمک، سوارکاری و هیجان، از ماه ژوئن تا آگوست میتوانند به جشنواره تویلری بروند.

باغ های تویلری در پاریس

سه رستوران در این باغ ها قرار دارد که میتوانید در آن غذاهای فرانسوی را میل کنید. اولین رستوران به نام تراس دو پومون می باشد که همه روزهای سال باز است. دومین رستوران کافه د مارنیر است که از دوشنبه تا یکشنبه بین ساعات 7 صبح تا 9 شب باز است و سومین رستوران مدیسه است که نهار را از ساعت 10:30 تا 5 بعد از ظهر و شام را از 5 بعد از ظهر تا 7 شب سرو میکند.

اگر با کودکانتان به پاریس سفر میکنید حتما از این باغ ها دیدن کنید.

 جهت اطلاع از آفرهای تور اروپا و تور فرانسه با آژانس سفری دیگر در تماس باشید.       

تلفن :


  • ویزای اسلواکی
  • ۰
  • ۰

نگاهی به تور لهستان

لهستان که از آن جواهری در اروپا یاد می شود دارای فرهنگ، تاریخ بسیار غنی می باشد. کشور لهستان اغلب از نظر دیگر همسایگان نادیده گرفته می شود، اما مملو از معماری، مناظر بسار زیبا، میراث غنی و جذاب باید در لیست سفر های هر توریستی قرار بگیرد.
با وجود خسارت های سنگین که کشور لهستان در جنگ جهانی دوم به خود دیده است، بسیاری از بنا های تاریخی خود را حفظ کرده و اغلب این بناها بازسازی شده است. قلعه هایی از قرون وسطی، کلیسا های چوبی و دریاچه های  بسیار زیبا در لهستان جهت بازدید وجود دارد.
لهستان کشوری است که کوه‌های اندکی دارد و در عوض آب فراوان در آن یافت می‌شود. همچنین آب و هوای لهستان اقیانوسی است. زمستان‌ها سرد و طاقت فرساست. درجه حرارت در تابستان تا 33 درجه بالای صفر می‌رسد.
اگر به دنبال یک سفر خاطره انگیز و تمام عیار با هزینه های متوسط هستید تور لهستان گزینه مناسبی است.
واحد پول این کشور زلوتی لهستان است که هر 10 زلوتی معادل 2.58 دلار آمریکاست. لهستان حدود 2 ساعت و 30 دقیقه از ایران عقب تر است. بنابراین در سفر خود از نظر زمانی اذیت نخواهید شد.

 

 


 مختصری درباره ورشو

ورشو با بیش از 400 سال قدمت به عنوان یک سرمایه، بزرگترین شهر کشور لهستان و یک مرکز اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.شهر ورشو یک کلان شهر شلوغ با ویژگی های تاریخی و مملو از پارک ها و بنا های تاریخی می باشد و طی سال‌های گذشته رشد اقتصادی خوبی را تجربه کرده است. نکته قابل توجه درباره ورشو این است که ورشو با دیگر کشور های لهستان متفاوت است. این کشور تاریخچه ی پر از حوادث تلخ و جنگ  می باشد. نقشه این شهر به صورت منطقه ای گسترده شده است و مانند دیگر پایتخت ها نیست. با وجود بزرگ بودن شهر ورشو و جاذبه های گردشگری فراوان  این شهر مانند شهر کراکف مورد توجه قرار نگرفته است. ورشو شهری است با حال و هوای تاریخی که بافت خود را حفظ کرده است که بخش قابل توجهی از آن از جنگ جهانی دوم بازمانده است. البته تمام جاذبه ی شهر ورشو بنا ها و بازمانده های تاریخی نیست بلکه در این شهر شما بهترین رستوران ها با غذاهای عالی، بهترین سرگرمی ها را خواهید یافت که یک سفر کامل را برای شما رقم می زند.

 

 

 

آب و هوای ورشو

آب و هوای این شهر معتدل است با اینکه زمستان های  سردی دارد. اما اغلب اوقات آب و هوا به صورت مطلوبی گرم و مرطوب است با اینکه از ماه های ژوئن تا آگوست هوا کمی مه آلود می شود. زمستان فصل مناسبی برای سفر به این کشور نیست اما بهار و تابستان ورشو آب و هوای بسیار خوبی دارد و برای سفر بسیار مناسب است.

قیمت رزرو هتل  در لهستان

هتل های ورشو در اغلب طول سال رزرو هستند. ورشو شهر تجاری و بزرگی است و گاهی اوقات کنفرانس های بین المللی در این شهر برگزار می شود. که در این زمان قیمت هتل ها بالا می رود اما در زمستان ها قیمت ها به شدت کاهش می یابند. البته اگر خوش شانس باشید می توانید در برخی از آخر هفته ها هتلی خوب با قیمتی پایین را رزرو کنید. اگر دنبال هتل خوب با هزینه مناسب هستید در مرکز شهر و اطراف ناحیه الد تاون یا همان بخش قدیمی شهر به دنبال آن بگردید. البته هتل ها با کیفیت عالی هم وجود دارد که در مناطق دیگر شهر ورشو واقع شده است. در این بخش قیمت تقریبی ارائه داده شده است.

  • ۱ ستاره از قیمت پایه ۶۳ تا حداکثر  ۲۳۳ زلوتی  است. ( ۲۹۶۱۰ تا ۱۰۹۵۱۰ تومان)
  • ۲ ستاره از قیمت پایه ۱۰۱ تا حداکثر ۳۳۰ زلوتی است. ( ۴۷۴۷۰ تا ۱۵۵۱۰۰ تومان)
  • ۳ ستاره از قیمت پایه  ۱۱۴ تا ۳۹۰ حداکثر زلوتی است. ( ۵۳۵۸۰ تا ۱۸۳۳۰۰ تومان)
  • ۴ ستاره از قیمت پایه ۱۷۸ تا حداکثر ۴۵۳ زلوتی است. ( ۸۳۶۶۰ تا ۲۱۲۹۱۰ تومان)
  • ۵ ستاره از قیمت پایه ۳۷۷ تا حداکثر ۵۰۸ زلوتی است. ( ۱۷۷۱۹۰ تا ۲۳۸۷۶۰ تومان)

 

 

رستوران های ورشو

در ورشو رستوران های بین المللی با کیفیت بالا به وفور در مرکز شهر پیدا خواهید کرد. اما هزینه غذا خوردن در این رستوران ها بالا است. تمامی هتل ها همراه با صبحانه هستند .  البته اگر هتل شما صبحانه ندارد می توانید با کمی جستوجو در شهر و دنبال کردن کارگران یک صبحانه عالی با هزینه مناسب را پیدا کنید. اگر به دنبال غذاهایی بسیار خوشمزه با قیمت مناسب هستید می توانید به مغازه های کباب، Milk Bar و رستوران های ویتنامی بروید. در دوران کمونیست milk bar ها برای ارائه غذای ارزان ایجاد شدند و بعد از سقوط کمونیست بسته شدند و آنهایی که باقی ماندند همان فضای 1980 را دارند که با غذاهای ارزان و معقول ارزش یک بار تجربه کردن را دارند.
رستوران های لهستانی با قیمت مناسب کم نیست با کمی گشت و گذار آن ها را خواهید یافت. همچنین رستوران های ایتالیایی و بین المللی هم گزینه های خوبی هستند.
همچنین اگر خواهان آشپزی هستید می توانید از بازار غذای Hala Microwska خرید کنید که قدیمی ترین بازار غذاهای ورشو است که دو دو سالن تاریخی که با نمای آجری خود حال و هوای قدیمی بودن را ایجاد می کند. این بازار غذا در سال های 1899 تا 1901 ساخته شده .علاوه بر خرید در این فروشگاه می توانید در آن گشت و گذار کنید و از تماشای مردم که در حال خرید هستند لذت ببرید. از این ساختمان در جنگ جهانی دوم محل اعدام نازی ها بوده. و در قیام سال 1944 ورشو آن را به آتش کشیدند. اگر با دقت به دیوار های Hala Mirowska دقت نگاه کنید شاید آثار به جا مانده از گلوله های این قیام را پیدا کنید. از سالن های این بازار به عنوان سوپر مارکت استفاده میشود و دیگر سالن امکان چشیدن غذاها و مزه های سنتی لهستانی را فراهم کرده است.
این بازار روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 7 تا 18 باز است در روز های تعطیل هم از 7 تا 15 باز است. بازار مذکور، همه روزه پر از جمعیت مشتاقی می‌شود که به دنبال خرید مواد غذایی تازه از جمله ماهی، گوشت، سبزیجات و حتی گل‌های متنوع هستند.

حمل و نقل در ورشو

ورشو هم مانند دیگر شهر های بزرگ دنیا دارا یسیستم حمل و نقل عمومی گسترده ای است. این سیستم شامل 1500 اتوبوس، تراموا، دو خط مترو، قطارهای سریع‌السیر شهری، تاکسی .در این سیستم  تاکسی ها از همه گران تر است. پیشنهاد می شود که از تاکسی استفاده نکنید چرا که با وجود یک سیستم کامل شهری نیاز چندانی به آن پیدا نخواهید کرد.
اتوبوس ها: اتوبوس ها از شماره 100 تا 399 شماره گذاری شده اند.اتوبوس ها با شماره 300 تا 399 ، اتوبوس هایی هستند که در زمان های خاصی از هفته فعال می کنند.
اتوبوس های سریع السیر: این اتوبوس ها از شماره 499 تا 599 شماره دارند و در ایستگاه ها توقف کمتری دارند. از 400 تا 499 اتوبوبس های سریع السیری هسنتد که در زمان های خاصی از هفته فعال هستند.
خطوطی که با حرف E به همراه یک شماره مشخص شده‌اند، اکسپرس هستند که امکان جابجایی امن  بین مناطق دور افتاده و مرکز شهر را فراهم می‌کنند. این خطوط (اکسپرس) فقط در ایستگاه‌های خاصی توقف دارند، بنابراین برای اطلاع از محل توقف، بهتر است نقشه‌ی استفاده از شبکه‌ی اتوبوس ورشو را بررسی کنید.
اتوبوس‌های شبانه با حرف N به همراه اعداد به طور مثال N11 مشخص شده‌اند.
خطوط منطقه (zone lines) از 700 تا 899 شماره‌گذاری شده‌اند که خطوط 800 تا 899 شامل اتوبوس‌های فصلی می‌شوند. در تمام این خطوطی که توضیح داده شد، از بلیطی مشابه استفاده می‌شود.
مترو: مجموعا دو خط مترو در ورشو وجود دارند که مناطق عمده‌ی این شهر را به هم و مرکز شهر مرتبط می‌سازند. این خطوط از ساعت ۵ صبح تا ۱ صبح روز بعد مشغول به کار هستند، با این وجود روزهای جمعه و یکشنبه شب‌ها تا ساعت ۳ صبح هر ۱۵ دقیقه یک بار خدمات‌رسانی می‌کنند.
بلیط: بلیط‌ها را می‌توان در همه‌ی انواع مترو، اتوبوس و تراموا استفاده کرد. این بلیط‌ها را می‌توان از کیوسک‌هایی با نشانه‌ی سبز و زرد لوگوی RUCH یا در هرجایی با نشانه‌ی Bilety تهیه کرد. البته تعدادی دستگاه فروش بلیط هم در اطراف شهر وجود دارد که خوشبختانه منوی انگلیسی دارند و می‌توانید بلیط مورد نیازتان را خریداری کنید.
تور لهستان

مراکز خرید ورشو

اگر طرفدار خرید کردن هستید ورشو مراکز خرید خوبی برای علاقه مندان به خرید دارد از جمله:

مرکز خرید Factory

در این مرکز خرید می توانید از برند های معروف Mngo، Adidas، Nike، Benetton و .. با تخفیف های بالای30 درصد ارائه می دهند.

مرکز خرید Zlote tarasy

این مرکز خرید جزو یک هتل می باشد که با شیشه های مواج مشجر فضایی و گرم و صمیمی ایجاد کرده است. این مرکز خرید بیش از 200 رستوران و مغازه ،30 رستوران و کافه به علاوه دارای 8 سالن سینماست که در مرکز ورشو واقع شده است.این مرکز خرید برای مسافران تور لهستان یک روز به یاد ماندنی و کامل را می سازد.

مرکز خرید Arkadia

بزرگ ترین مرکز خرید جهان در ورشو واقع شده است. که اولین اسپانسر در PL و مطبوعات خارجی است که دارای 15 سالن تئاتر، رستوران و ... . فروشگاه Arkadia از تمامی برندها نمایندگی دارد و تمامی اجناسی که را که نیاز دارید خواهید یافت.

مرکز خرید Sadyba

اگر به دنبال محصولات بهداشتی، لباس کودکان، لوازم ورزشی، آرایشگاه، رستوران هستید این مرکز خرید برای شما عالی است.

تور لهستان

 

مرکز خرید Wola park

در این مرکز خرید زمین والیبال، اسکی، والیبال، بسکتبال هم وجود دارد.در  Wola park بوتیک مد، رستوران و مراکز خرید هم وجود دارد.

خرید در Nowy Swiat

این مسیر قسمتی از مسیر سلطنتی است که حال و هوای قرون وسطی را حفظ کرده است. البته در زمان جنگ جهانی دوم کاملا از بین رفت، که در در دوران کمونیست‌ها بازسازی شد؛ در حال حاضر از آن به عنوان چلسی ورشو یاد می‌کنند. در اطراف این خیابان پر از بوتیک و گل فروشی هاست. رستوران های عالی هم از دیگر مغازه های این خیابان است. این جا محلی است که گردشگران تور لهستان از این مکان دیدن می کنند.

تور لهستان

برخی از دیدنی های ورشو

قصر سلطنتی (Royal Castle)

این قصر در قرن 15 میلادی ساخته شده که خانه ی راهبران سیاسی لهستان بوده. این قصر آجری و زیبای سلطنتی یک از قربانیا جنگ جهانی دوم است. اما همچنان شکوه و عظمت خود را حفظ کرده است. دالان‌های مرمر و تزئینات گچ‌بری این قصر بازسازی، و همچنین اتاق‌های آن یک بار دیگر به طور کامل مبلمان شد‌ه‌اند. بسیاری از آثار این قصر توسط نازی ها و ارتش سوری غارت شد اما برخی از آنها از مانند آثار رامرانت برگردانده شده است.
در طبقه زیرین قصر روند بازسازی این قصر به نمایش گذاشته شده است که علاقه مندان به صورت رایگان می توانند از آن دیدن کنند.
بازدید از این قصر در روز یکشنبه رایگان است.

تور لهستان

 

کاخ علم و فرهنگ

بلندترین ساختمان ورشو کاخ علم و فرهنگ می باشد که در طول اشغال شوروی ساخته شده است.  از این بنا به عنوان نماد سلطه شوروی در لهستان است. کاخ علم و فرهنگ پس از خروج روس‌ها در سال ۱۹۸۹ به طور عمده متروکه شد. این ساختمان میزبان کنسرت های راک می باشد .این کاخ 231 متر ارتفاع دارد. از بالای این برج می توانید چشم انداز زیبایی از شهر ورشو را ببینید. کاخ علم و فرهنگ همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر به روی عموم باز است. این برج همچنین میزبان موزه‌ی تکنولوژی است.

تور لهستان


پارک Lazienki

اگر از سر و صدای شهری خسته شده اید و به دنبال راهی برای خلاصی از این شلوغی هستید ، این پارک با 78 هکتار مساحت یکی از گزینه های عالی است. یک آمفی تئاتر، باغ‌های زیبا، دریاچه‌های پراکنده، و یادبودهای قهرمانان لهستانی (از جمله بنای یادبوی از فردریک شوپن)، بهترین مکان برای گذراندن یک بعد از ظهر با آرامش و دل انگیز است. در اواخر قرن هجدهم میلادی، آخرین پادشاه لهستان (استانسیلاو آگوست پونیاتوسکی) به سبک قابل توجهی در کاخی مزین در جزیره‌ای  واقع در این پارک زندگی می‌کرد. در این پارک می توانید طاووس هایی ببینید که به صورت آزادانه در پارک پرسه می زنند. کنسرت ارکستر مجلسی گاه به گاه در این پارک اجرا می‌شود. رستوران Belvedere در این پارک، تجربه‌ای شگفت‌انگیز را رقم می‌زند، اما رزرو میز و لباس رسمی ضروری است. این جا محلی است که گردشگران تور لهستان از این مکان دیدن می کنند.

تور لهستان


موزه‌ی فردریک شوپن

فردریک شوپن، یکی از آهنگ سازان و نوازندگان بسیار مشهور پیانو است. اگر به کارهای لین موسیق دا مشهور علاقه مند باشید می توانید در این موزه درباره سبک زندگی این پیانیست، نسخه‌های خطی، پرتره‌ها، پیانوها، آثار و حتی نامه‌های عاشقانه‌اش را بیابید و از آنها دیدن کنید. اگر به موسیقی کلاسیک، پیانو و به خصوص آثار شوپن علاقه‌مند هستید، به‌هیچ‌وجه بازدید از این موزه را از دست ندهید. فردریک شوپن، آهنگساز شهیر قرن نوزدهم، بیشتر عمر خود را در ورشو زندگی کرد.


تور لهستان


اُلدتاون (شهر قدیمی ورشو)

اگر تمایل به بازدید به مناطق تاریخی دارید می توانید از این شهر دیدن کنید.اُلدتاون در جنگ جهانی دوم تخریب شده که در دهه 70 میلادی زیر نظر حکومت شوروی بازسازی شد. در حال حاضر الدتاون به خاطر کلیساهای مزین سبک باروک، دیواره‌های دفاعی و معماری‌های رنگی و فوق‌العاده‌اش، به ثبت یونسکو رسیده است. در مرکز شهر قدیمی ورشو مارکت اسکوئر (میدان بازار) قرار دارد که قدمتش به دوران قرون وسطی می‌رسد. اگر می‌خواهید غذاهای خاص لهستانی را میل کنید، در اینجا می‌توانید رستوران‌های خوبی پیدا کنید که به همراه نوشیدنی‌های فوق‌العاده‌ای سرو می‌شوند. یک مجسمه پری دریایی در این شهر وجود دارد که طبق گفته افسانه ها مراقبت از شهر ورشو را  انجام می دهد. اغلب روزها، یک بازار گردشگری در الدتاون برگزار می‌شود که درون غرفه‌های آن، تخم مرغ‌های رنگ شده، ظروف شیشه‌ای و جواهرات کهربایی به فروش می‌رسد.

 تور لهستان

اطلاعات ضروری سفر به ورشو


1. در ورشو وسایل حمل و نقل عمومی به خوبی خدمات ارائه می کنند. اگر از هتل ترانسفر فرودگاهی ندارید می توانید از اتوبوس استفاده کنید که حدودا یک یورو هزینه دارد. البته می توانید از تاکسی هم استفاده کنید که به ازای هر 3 کیلومتر جا به جایی حدود 4 تا 6 یورو دریافت می کنند.          همچنین می توانید از تراموا و مترو هم استفاده کنید که هزینه بلیط آنها یک یورو می باشد. اگر دنبال یک هتل با قیمت مناسب می باشید اطراف منطقه old town پیدا خواهید کرد. همچینین با 20 تا 30 یورو می توانید از خوابگاه ها استفاده کنید.
2. اگر علاقه مند به کرایه ماشین هستید می توانید از ساعت 8 تا 18 از ماشین استفاده کنید. می توانید کرایه را با coins  یا city card  پرداخت کنید.
3. اگر جزو افرادی هستید که علاقه به کنسرت دارید می توانید به دیدن و Philharmnoic و اپرای ملی لهستانی بروید.
4. این شهر برای افرادی که علاقه مند به کارهای هیجان انگیز هستند هم تور های Alternative nightlife و تور دوچرخه سواری برگزار می کنند.

برای اطلاعات بیشتر درباره تور لهستان با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید؛ کارشناسان مجرب ما پاسخگوی شما می باشند.


  • ویزای اسلواکی
  • ۰
  • ۰

اتوبوس گردشگری هاپ آن، هاپ آف در پاریس

با اتوبوس های گردشگری هاپ آن، هاپ آف و تورهای آن میتوانید برنامه ای خوب برای گشت و گذار به دور شهر پاریس در تور فرانسه خود داشته باشید. این اتوبوس ها هر کدام تورهای از قبل برنامه ریزی شده خاصی را برگزار میکنند که بسته به سلیقه و بودجه خود میتوانید در یکی از این تورها شرکت کنید. این اتوبوس های گردشگری هاپ آن، هاپ آف مشابه اتوبوس های گردشگری بیگ باس می باشند. خصوصیات هر تور پاریس اتوبوس گردشگری هاپ آن، هاپ آف و انواع تورهای آن در زیر آورده شده است.

اتوبوس گردشگری هاپ آن، هاپ آف در پاریس

تور کومبو: پولتان را برای ورودی موزه ها و موسیقی جاز کوچک ذخیره کنید.

قیمت تور برای هر نفر: 85.66 دلار آمریکا

نکات کلیدی این تور:

  • پولتان را با این تور کومبو ذخیره کنید و دیدنی های هنری و معماری شهر پاریس را کشف کنید
  • تور اتوبوس گردشگری هاپ آن، هاپ آف به شما این اجازه را می دهد که برنامه بازدید مناسبی برای خودتان بریزید و از جاذبه هایی که می خواهید دیدن کنید.
  • کامل ترین تور اتوبوسی گردشگری هاپ آن، هاپ آف در پاریس با 4 مسیر مختلف و بیشتر از 50 ایستگاه می باشد.
  • بلیط ورودی برای یک  یا دو روز انتخاب کنید و هر چقد می خواهید سوار اتوبوس ها شده و یا از آنها پیاده شوید.
  • دسترسی رایگان و دقیق خطی به 60 موزه و یادمان با ورودی موزه های پاریس
  • این بلیط ورودی هیچ محدودیتی برای یادمان ها و موزه ها ندارد.

 اتوبوس گردشگری هاپ آن، هاپ آف در پاریس

معرفی اجمالی

تمام شهر پاریس را  با بلیط فوق العاده کومبو تجربه کنید. بلیط اتوبوس گردشگری هاپ آن، هاپ آف در پاریس به شما این امکان را می دهند که خیلی از جاذبه های پاریس را با سلیقه خود کشف کنید. به علاوه، با بلیط ورودی موزه معروف پاریس، شما بلیط ورودی به بیشتر از 60 موزه و یادمان های دیگر را هم دریافت می کنید.

با بلیط هاپ آن، هاپ آف پاریس، هر چقد که می خواهید می توانید از اتوبوس ها پیاده شده یا سوار شوید، مسیر خود را عوض کنید، یا تنها در آن بنشینید و از منظره ای که از طبقه دوم و رو باز اتوبوس میبینید لذت ببرید. زمانی که در اتوبوس هستید می توانید راجع به تاریخ و فرهنگ غنی فرانسه با فایل های صوتی از قبل ضبط شده به 9 زبان، اطلاعات کسب کنید. بلیط شما برای 24 ساعت یا 48 ساعت بر طبق خرید خودتان اعتبار دارد.

4 مسیر و 50 ایستگاه در این سفر شگفت انگیز پاریس برای انتخاب وجود دارد. همه این 4 مسیر باه هم مرتبط بوده، و به شما این اجازه را می دهد که به راحتی در میان آنها تغییر مسیر دهید. و این همه گزینه ها نیست. بلیط ورودی2 روزه موزه پاریس هیچ محدودیتی برای شما ندارد و زمانی که برای شما صادر می شود دسترسی خطی به 60 موزه و یادمان را برای شما ارائه می دهند.

نکته: اکثریت موزه های پاریس برای کودکان زیر 18 سال زمانی که با یک بزرگسال همراه باشند رایگان است.

 اتوبوس گردشگری هاپ آن، هاپ آف در پاریس

زمان فعالیت ها و برنامه تورها

این تورها هر روزه برگزار می شود و دو نوع بلیط با اعتبار یک روزه و دو روزه دارد. برنامه زمانی حرکت اتوبوس های گردشگری توریستی هاپ آن هاپ آف در ماه های سال به شرح زیر است:

  • آپریل 01 تا 31 اکتبر: از ساعت 9:30 صبح تا 8:30 بعد از ظهر، اما اتوبوس ها بین 10 تا 15 دقیقه طول می کشد که به هر ایستگاه برسند.
  • 1 نوامبر تا 31 مارچ: از 9:30 صبح تا 6:30 بعد از ظهر، بازه زمانی رسیدن هر اتوبوس به ایستگاه بین 25 تا 30 دقیقه می باشد.
  • بیشتر جاذبه های پاریس مانند موزه هایش ساعت های بازدید خاصی دارند. بسیاری از آنها در روز های دوشنبه و سه شنبه تعطیل می باشند.
  • اگربعد از خرید بلیط قصد تعویض آن را دارید می توانید در ایستگاه های محلی اتوبوس ها به آدرس های زیر این کار را بکنید.

آدرس اداره بازدید از شهر پاریس: 2 Rue des Pyramides و 75001 Paris

شما می توانید در هر ایستگاهی که می خواهید از اتوبوس ها پیاده شده و سفر خود را پایان دهید.

 اتوبوس گردشگری هاپ آن، هاپ آف در پاریس

آیتینری یا برنامه زمانی تور کومبو:

بلیط فوق العاده کومبو به شما این اجازه را می دهد که برنامه زمانی خود را خودتان ببندید و حتی ظهر برای غذا و نوشیدنی از اتوبوس ها پیاده شده و بعدا دوباره برای ادامه سفرتان سوار شوید. بعضی از موزه های این بلیط مانند تاق پیروزی، موزه لوور، تور کلیسای نوتردام، موزه اورسی، پانتئون، کاخ فونتین بلو، مرکز پمپیدو (موزه هنرهای مدرن)، کانسیرژری، ویلا ساووی، قلعه چاتیو دو پیرفوندز.

 اتوبوس گردشگری هاپ آن، هاپ آف در پاریس

چند نکته مهم:

  • حتما بلیط خود را پرینت بگیرید.ارائه بلیط در گوشی موبایل برای راننده های اتوبوس قابل قبول نمی باشد.
  • بلیط کودکان تنها شامل اتوبوس می باشد. اکثر موزه های شهر پاریس برای افراد زیر 18 سالی  که با والدین خود آمده اند رایگان است.
  • شما باید بلیط خود را در محل و باجه بلیط محلی با بلیط قابل لمس تعویض کنید.
  • بلیط سفر های دو روزه باید حتما در دو روز متوالی استفاده شوند.
  • تورهای گردشگری اتوبوسی هاپ آن هاپ آف توسط تور رو باز پاریس اجرا می شود و دارای اتوبوس های سبز رنگ است. درون اتوبوس ها سرویس بهداشتی و دستمال کاغذی وجود ندارد.
  • در طی بازه زمانی تور ممکن است که اتوبوس ها به ترافیک بربخورند. و باید منتظر اتوبوس های بعدی باشند.
  • چون پاریس پایتخت است و تمام اتفاقات سیاسی، جشن ها و مراسم ها در این شهر برگزار می شود، ممکن است مسیرهای اتوبوس ها را مختل کند.مخصوصا در طی تابستان و آخر هفته ها. این تأخیر اتوبوس ها را به پای ترافیک بگذارید.

اتوبوس گردشگری هاپ آن، هاپ آف در پاریس

اطلاعات اضافه

بلیط ورودی شامل فعالیت محلی و اطلاعات تماس و شماره تلفن های محلی در مقصد می باشند. آنها به هر سوالی که ممکن است شما داشته باشید با خوشحالی جواب می دهند. اگر از اتوبوس ها پیاده نشوید.یک تور و مسیر کامل به شرح زیر زمان میبرد:

تور بزرگ پاریس: 2 ساعت

مسیر مونتمار1 ساعت و 20 دقیقه

مونپارناسی_ گرمین مقدس: 1 ساعت

باستیل- برسی: 1 ساعت

 

جهت اطلاع از آفرهای تور اروپا و تور فرانسه با آژانس سفری دیگر در تماس باشید.       

تلفن  02188851080


  • ویزای اسلواکی
  • ۰
  • ۰

 

 

خیابان شانزه لیزه پاریس

خیابان شانزه لیزه پاریس
این مکان بین میدان شارل دوگل و میدان کنکورد قرار گرفته است. این بلوار به طول هزار و نهصد و ده متر در منطقه هشت پاریس و در شمال غربی این شهر قرار دارد. این خیابان از میدان کنکورد آغاز شده و به میدان شارل دوگل ختم می‌شود. شانزه لیزه بخشی از محور تاریخی پاریس محسوب میشود. طول این خیابان حدود دو کیلومتر می باشد. معروفترین و گران ترین برندها در خیابان شانزه لیزه قرار دارند. بهترین رستوران ها و کافه ها را می توان در این خیابان یافت. پارک ها و گل کاری های این خیابان نیز بسیار دیدنی هستند. یعنی علاوه بر سالن های سینما و تئاتر، کافه و رستوران، دارای فضاهای سبز و پارک های سرسبزی میباشد که مکان های خوبی برای تفریح و استراحت محسوب میشوند. کاخ الیزه نیز در نزدیکی این خیابان قرار گرفته است. الیزه در اساطیر یونان به معنی بهشت معروف است. فرانسوی‌ها از شانزه لیزه به عنوان زیباترین خیابان جهان نام میبرند.
خیابان شانزه لیزه پاریس

خیابان شانزه لیزه پاریس مشهورترین بولوار در دنیا است. اگر یادگارها و منظره  متقارن آن، شما را قانع نکرد، به یاد داشته باشید که شانزه لیزه به معنی (زمین های بهشتی) است و به شخصی برمیگردد که فکر می کرد این خیابان بهشتی بر روی زمین است. یادمان ها و تاریخ شهر پاریس به این خیابان وصل شده است و بیشتر از حقیقت مکانی امروزش، ارزش دارد. همچنان که این بولوار یکی از ضروری ترین سایت های توقف در شهر پاریس است، صرفا سایه ای از مکانی ست که استفاده می شود. یک بار نقطه ای برای ملاقات های سیاسیون و نخبگان مشهور است و یک بار،کافه های باکلاس آن با محیط تبلیغاتی عمومی به فروشگاه های بزرگی مانند صفورا، گپ، ویرجین و حتی مک دونالد راه باز میکند. در حالی که فرانسوی ها این آثار را به شکل نظام سرمایه داری و کورکورانه آمریکا می بینند، اما مخفیانه آنها را تحسین میکنند. یکبار روز شنبه ظهر به این خیابان سر بزنید تا متوجه مطلب گفته شده بشوید. با این حال، اگر بتوانید منطقه را در دوران قرون وسطی خود تصور کنید، ارزش پیاده روی در پیاده روهای عظیم آن را با نمایشهای زیبا و درختان پهن برگ آن درمی یافتید. بولوار قدیمی تر توسط کدهای شدید ساختمان سازی، محدودیت ساخت و ساز برای استانداردهای معتبر ارتفاع محافظت می شد.و خیابانی ساختند که مکرراً برای به پولداران جامعه پاریسی بود. در سالهای اخیر، با دسترسی به مترو و انعطاف بیشتر قانون های تقسیم بندی، خیابان شانزه لیزه به سمت انبوهی از گردشگران و وحشتی از مصرف گرایی کشیده شده است.

 

خیابان شانزه لیزه پاریس

بولوار شانزه لیزه خط مستقیم کاملی را از موزه لوور از میان باغهای تویلرز، و محوطه کاخ ترسیم میکند، میگذرد و به تاق پیروزی جایی که از آنجا خیابان دولاگرند آرمی و قسمت مدرن آن خیابان شروع می شود. این ناحیه مالی جدید پاریس است. قدم زدن در باغ های تویلرز به شدت توصیه می شود. شما می توانید از موزه لوور خارج شوید و برای استراحت به پارک برگردید. در پارک، کافه ها و نیمکت هایی برای استراحت در کنار چشمه مشهور مرکزی آن پیدا می کنید که میتوانید صندلی های فلزی مردم را که برای حمام آفتاب گرفتن استفاده میشود را صاحب شوید. در ماه های شلوغ تابستان یکی از این صندلی های رایگان را که شاهکاریست بگیرید. من به شما توصیه میکنم اگر شما در یک گروه هستید، از آن جدا شوید و بعد با امیدواری سعی کنید شانس خود را در گرفتن صندلی بالا ببرید. مردم برای گرفتن یکی از این صندلی های با ارزش می دوند و خود را به جلوی شما پرتاب میکنند. بنابراین خود را برای یک جنگ آماده کنید. سریع حرکت کنید و اصلا به چشم های کسی نگاه نکنید. زمانی که یک صندلی پیدا کردید و صاحبش شدید هیچکس شما را مجبور به بلند شدن نمیکند. اگر به دستشویی احتیاج داشتید سرویس های بهداشتی پولی در کنار ورودی پارک روبروی میدان کنکورد قرار دارد که میتوانید استفاده کنید منتها باید با صندلی خود خداحافظی کنید. در شمال و جنوب پارک دو موزه قرار گرفته است- موزه جو دو پوم که منحصرا برای عکاسی استفاده می شود و اورنجری که در حال حاضر در حال بازسازی است (فعلا بسته است) و خانه ای برای مجموعه پر زرق و برق امپریالیسم است. اورنجری در ابتدا به عنوان یک پرورشگاه برای درختان نارنگی ساخته شد اما بعد از آن به عنوان محل استراحت نقاش معروف مونت و نیلوفرهای آبی او شد که اکنون مرکز موزه می باشد.

 

خیابان شانزه لیزه پاریس

میدان کنکورد نقاط مهم نمای پاریسی را نشان می دهد. از اینجا شما میتوانید طاق را در دوردست، خیابان شلوغ شانزه لیزه ، مجلس ملی، کلیسای مادلین، هتل معروف دو کریلیون، کاخ بزرگ، ابلیسک لوکسور و برج ایفل را که در پشت همه آنها قد علم کرده بینید. با این منظره زیبایی که نفس را در سینه حبس میکند، هزاران مردمی را به یاد می آود که در زمان انقلاب در دوره لوئی شانزدهم و ماری آنتوانت در مرکز این میدان اعدام شدند. ابلیسک یک هدیه از طرف کشور مصر در دوران قدیم است. تصور کنید یک ابلیسک با 2300 سال قدمت برای حیاط پشتی خود بگیرید. به هیچ عنوان این وسیله را نمیتوانید در داخل کمد خود نگهداری کنید. در روبروی ابلیسک هتل دو کریلیون قرار گرفته است.جایی که برای بودجه ها کم خانوادگی مناسب بود. این هتل به عنوان منحصربه فرد ترین هتل در پاریس شناخته می شود. این هتل در مجاورت سفارت آمریکا قرار دارد، جایی که بنجامین فرانکلین با لوئی شانزدهم ملاقات کرد تا معاهده ی به رسمیت شناختن استقلال آمریکا را امضا کند. برای امضا تنها پادشاه لوئی کافی بود. این جریان مربوط به قبل از آن است که سرش را از دست بدهد. زمانی که هوا دارد تاریک می شود در این خیابان قدم بزنید و ورشن شدن چراغ ها را ببینید ، یا حتی بهتر، در کریسمس زمانی که هزاران لامپ به درختان بزرگ خیابان آویزانند در آن قدم بزنید. سعی کنید از کسانی که میخواهند با شما انگلیسی صحبت کنند دوری کنید زیرا این یک شیوه برای گول زدن شما و در نهایت دستبرد زدن به پولتان می باشد. اگرچه این بستگی به خودتان دارد.

 

خیابان شانزه لیزه پاریس

اگر به سمت طاق بایستید در سمت چپ خود، ناگهان دو ساختمان مشخص می بینید. یکی با سقف شیشه ای متمایز از دیگری. این بنا کاخ بزرگ است و این خواهر کوچکتر آن کاخ کوچک است. این دو بنا برای نمایشگاه جهانی سال  1900 ساخته شدند و از آن به بعد برای نمایشگاه های بیشتری مورد استفاده قرار گرفت.( موقتاً برای مرمت بسته است) اینجا، ساختمانی است که بیشتر سالن نمایشگاهی برای مدرسه رسمی پاریس در آن برقرار می شود. گذشته از موزه ها، پونت الکساندر سوم قابل توجه است. اگرچه بر روی مجسمه های طلاکاری شده و معماری دلربایش بیش از حد کار شده است. که شما را به سمت گنبدی طلایی در دوردست سوق می دهد.

 

خیابان شانزه لیزه پاریس

در ادامه خیابان شانزه لیزه پاریس تعدادی کافه، مغازه رستوران ها و سالن های تیاتر شروع می شوند و تا نزدیک تاق بزرگ ادامه پیدا میکنند. کلاس فین دو سیکل از بین رفته است اما دو کافه/ رستوارن مشهور همچنان به جذب طرفدارانش ادامه می دهد. لادوره یک کافه با ظرافت قرن 19 می باشد، جایی که فوقوتس (بدون زاویه در نظر گرفته شده) سایبان قرمز متمایز، یک جمعیت مدرن را با یک محیط بسیار مشابه نقاشی می کند. اگر شما میخواهید جانی دپ را با ونسا یا دوپاردیو در پاریس ببینید، این مکان  مناسب است. صفحات طلا در پیاده رو دلیل دیگری برای بازیگران است که این مکان را دوست داشته باشند. آنها امیدوارند زمانی که اسکار فرانسه را دریافت می کنند نامشان را بر روی زمین ببینند. یکی از نقاط مورد علاقه گردشگران پلاک کوچکی مربوط به یک ساختمان قدیمی است که نشان می دهد توماس جفرسون بین سالهای 1785 تا 1789 در آنجا زندگی می کرده است. بر خلاف جان آدامز، که پیش از او بود، او چیزی شیک پوش بود و احتمالا از سواری کردن در کالسکه گرانش، درگرانقیمت ترین خیابان جهان به عنوان رئیس جمهور آمریکای تازه متولد شده لذت می برد. کاباره لیدو هم در نزدیکی این محل قرار دارد. این کاباره اگرچه زمانی به عنوان بزرگترین  کاباره جهان بود اما در سالهای گذشته این عنوان را از دست داده است. در حال حاضر عمدتاً توسط گروه های گردشگری و اغلب گروه های بزرگی از بازرگانان ژاپنی پر می شود که به نظر می رسد علاقه خاصی به نمایش های قدیمی از خود نشان می دهند. با اینحال هنوز دیدنی است و اگر شما در پاریس بودید و به دنبال جایی میگشتید که شبی را در آن خوش بگذرانید چرا که نه. شما میتوانید شام خود را در آنجا رزرو کنید و به تماشای نمایش های لیدو بپردازید یا می توانید بلیطی برای صرف شام در موزه لوور و سپس دیدن نمایش کاباره لیدو و قایق سواری کروز هم زمان تهیه کنید.

 

خیابان شانزه لیزه پاریس

آخرین ساختمان، تاق پیروزی است که توسط ناپلئون ساخته شده است. ناپلئون می خواسته است که پیروزی خود در نبرد استرلیتز، به تصویر بکشد و همچنین به عروس جوان خود ماری لوئیس هم فخر بفروشد. متاسفانه این ساختمان در زمان ازدواج آنها تنها چند متر ارتفاع داشت و با پس زمینه ای رنگ شده برای ادامه کار پنهان شده بود. این ساختمان یک نماد مشخص شد و زمانی که جسدش از تبعید به میهن بازگشت، برای مراسم تشییع جنازه او، به اتمام رسید. این بنا هنوز نقطه شروع برای اکثر فرمان های فرانسوی است، و در حالی که طاق آن سنگین به نظر می رسد، توده عظیم آن چشمگیر است. این بنا در شب بسیار خیره کننده است و با لامپ هایی پر نور از پایین نورپردازی و روشن شده است. در پی آن آرامگاه سربازان مفقود الاثر است. برای کسانی که از پله بالارفتن خوششان می آید، یک تراس و یک موزه کوچک در بالای تاق قرار دارد.  12 خیابان بزرگ در تقاطع طاق می باشد که باعث می شود که آن را مانند یک ستاره غول پیکر از بالا ببینید. به همین دلیل است که فرانسوی ها آن را لوتویل یا ستاره نامیده اند. سعی نکنید از ترافیک سنگین این میدان عبور کنید. یک زیرگذر وجود دارد که شما را به وسط میدان و تاق هدایت می کند. دیدن نورهای ترافیک شلوغ از چندین گوشه و وسط تاق می تواند برای عکاسان جذاب باشد. تقریبا باور نکردنی است که این دایره ترافیک غول پیکر بدون چراغ راهنمایی و یا خطوط راهنما حرکت می کنند.

 

منبع:    تور اروپا


  • ویزای اسلواکی
  • ۰
  • ۰

تورهای اتوبوسی بیگ باس پاریس

شهر پاریس، یا همان شهر نور را با تورهای بیگ باس کشف کنید. با انعطافی که این تورها دارند به راحتی در فرهنگ و زیبایی پاریس غرق می شوید. سوار اتوبوس های دولوکس روباز بیگ باس از 11 ایستگاهی که دارند، شوید و هرایستگاهی که خواستید از اتوبوس ها پیاده شده، از دیدن آن مکان لذت ببرید و در زمان فراغت دوباره تور خود را شروع کنید. این 11 ایستگاه به مراکز مهم و جذابیت های نمادین پاریس نزدیک هستند. اتوبوس ها هر 5 تا 15 دقیقه، به هر ایستگاه می رسند، در نتیجه شما هر زمان که تصمیم گرفتید به تورها بپیوندید در ایستگاه ها، معطل نخواهید شد. هر دو مسیر اتوبوسی بیگ باس به دقت انتخاب شده است تا شما بتوانید همه جاذبه های دیدنی پربازدید شهر مانند کلیسای جامع نوتردام پاریس، موزه لوور پاریس و البته  برج ایفل را ببینید و ثبت کنید. پکیج های متنوعی برای تورهای یک و دو روزه اتوبوسی بیگ باس با قیمت های متفاوتی وجود دارد. شما همچنین می توانید بسته های فوق العاده تورها را که شامل اجازه ورود به کشتی کروز در کنار کشتی کروز ، و یا تورهای شبانه بیگ باس پاریس می شود را خریداری کنید.

تورهای اتوبوسی بیگ باس پاریس

مسیر تورهای بیگ باس

1- مسیر قرمز کلاسیک

شما میتوانید مسیر قرمز کلاسیک را از هرکدوم از 11 ایستگاه آن شروع کرده و به پایان برسانید. توضیحات ضبط شده به 11 زبان در تمام مسیر و با یک هدفون در اختیار شما مسافران قرار میگیرد. برای جابه جایی به مسیر مونمارتر باید در ایستگاه 4 خط عوض کنید.

اولین اتوبوس: ساعت 09:30 از ایستگاه شماره 1 (ایستکاه برج ایفل) حرکت میکند.

آخرین تور پر شده: ساعت 17:41 در ایستگاه شماره 1 (ایستکاه برج ایفل) حرکت میکند.

آخرین اتوبوس: ساعت 19:56 از ایستگاه شماره 1 (ایستگاه برج ایفل) حرکت میکند که شامل آخرین حرکت اتوبوس در ایستگاه شماره 4 ( هرم لوور/ مرکز اطلاعات بیگ باس) در ساعت 20:45 نیز می باشد.

زمان طی شده کل مسیر کلاسیک : 140 دقیقه

بازه زمانی رسیدن اتوبوس ها: هر 5 الی 15 دقیقه

نام جاذبه دیدنی پاریس

ساعت ورود اولین اتوبوس

ساعت خروج آخرین اتوبوس

برج ایفل

09:30

17:41

میدان شان دو مارس

09:37

17:48

ساختمان اپرای گارنیه

09:35

18:22

هرم موزه لوور پاریس / مرکز اطلاعات بیگ باس

09:15

18:33

پل هنر – لوور

09:36

16:30

کلیسای جامع نوتردام پاریس 

09:47

16:41

موزه اورسی

09:59

16:53

خیابان شانزه لیزه پاریس

09:16

17:10

کاخ بزرگ پاریس

09:28

17:22

میدان تروکادرو

09:21

17:33

 

2- مسیر آبی مونمارتر

سوار مسیر آبی مونتمرتر در ایستگاه شماره 4 یا ایستگاه شماره 11 شوید. میتوانید در ایستگاه کلیسای سکره کر، ایستگاه موزه گروین و یا ایستگاه میدان پیگال پیاده شوید و یا در ایستگاه شماره 4 سوار اتوبوس های مسیر قرمز شوید. فایل های صوتی از قبل ضبط شده در مورد هر مکان به 11 زبان وجود دارد که میتوانید با هدفون به آنها گوش دهید.

اولین اتوبوس: ساعت 10:00 صبح از ایستگاه شماره 4 (هرم موزه لوور/ مرکز اطلاعات بیگ باس) حرکت میکند.

آخرین تور پر شده: ساعت 17:30 از ایستگاه شماره 4 (هرم موزه لوور/ مرکز اطلاعات بیگ باس) حرکت میکند.

آخرین اتوبوس: ساعت 17:30 از ایستگاه شماره 4 (هرم موزه لوور/ مرکز اطلاعات بیگ باس) حرکت میکند.

زمان طی شده کل مسیر مونتمرتر: یک ساعت و 15 دقیقه

بازه زمانی رسیدن اتوبوس ها: هر 30 دقیقه

نام جاذبه دیدنی پاریس

ساعت ورود اولین اتوبوس

ساعت خروج آخرین اتوبوس

هرم موزه لوور/ مرکز اطلاعات بیگ باس

10:00

17:30

ایستگاه گار دی نورد

09:30

19:05

تورهای اتوبوسی بیگ باس پاریس انواع بلیط های تورهای بیگ باس

1-   بلیط تور کلاسیک

قیمت بلیط تور کلاسیک- بزرگسال

قیمت بلیط تورکلاسیک- کودکان (12-4 سال)

34.00 یورو

17.00 یورو

 

تورهای اتوبوسی بیگ باس پاریس

 مزیت های این بلیط:

بلیط روزانه کلاسیک را برای دیدن جاذبه های توریستی پاریس بخرید و بهترین دیدنی های شهر را که بهتون پیشنهاد می شود، ببینید.

از مزیت های این بلیط میتوان این موارد را نام برد:

1-   سوار شدن و پیاده شدن

شهر را به دلخواه خودتان کشف کنید و هر زمان که خواستید سوار شوید یا پیاده شوید. شما میتوانید برای بازدید های خود برنامه بریزید و برای دیدن هر مکان دیدنی هرچقدر که میخواهید زمان بگذارید. تمام بلیط هایی که برای این تور به فروش میرسد همه بدون تاریخ است و از زمانی که خریداری می شود تا 6 ماه اعتبار دارد. منتها اگر شما بلیطی برای بیشتر از یک روز می خرید، حتما باید در روزهای متوالی از آن استفاده کنید.

2-   داشتن 2 مسیر متفاوت

به شما این فرصت را میدهد که در دو مسیر متفاوت (آبی و قرمز) بهترین های پاریس را ببینید. تور مسیر قرمز بیشتر جاذبه های به یادماندنی را از برج ایفل گرفته تا کاخ بزرگ و کلیسای نتردام شامل می شود. تور مسیر آبی این فرصت را به شما میدهد تا خیابان بوهمیان مون مارتر و کلیسای سکره سکر و مولن رژ دیدن کنید.  

3-   توضیحات از قبل ضبط شده

توضیحات هر منطقه و دیدنی، به 11 زبان در همه تورها تهیه شده و در اختیار مسافران بیگ باس قرار میگیرد. این 11 زبان شامل این زبان هاست: انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی، ژاپنی، برزیلی پرتغالی، عربی، کره ای و چینی مانداریان (چینی استاندارد).

4-   همه نقاط دیدنی را شامل میشود.

مسیر اتوبوس های بیگ باس به گونه ای طراحی شده است که تمام مکان ها و جاذبه های مطرح، شامل برج ایفل، کلیسای نتردام و محله مون مارتر را در خود دارد.

5-   شامل 10 ایستگاه

با این 10 ایستگاه میتوانید به بهترین مکانهای دیدنی پاریس دسترسی داشته باشید. با این 10 ایستگاه شما میتوانید هر ایستگاهی که خواستید از اتوبوس ها پیاده شده و  جاذبه هایی را که دوست دارید از نزدیک تماشا کنید را کشف کنید.

6-   پاداش رایگان به صورت کارت تخفیف

امکانات تخفیف و پیشنهادهایی برای دیدنی ها و رستوران ها دارد.

زمانی که شما تور بیگ باس پاریس را میخرید شما یک کارت تخفیف با گزینه های فراوان و پیشنهادهایی برای استفاده از جذابیت های برتر و رستورانهای پاریس دریافت می کنید. کتاب تخفیف برای تمام مشتریان تورهای بیگ باس پاریس رایگان است و زمانی که سوار اتوبوس ها می شوید آن را دریافت می کنید.

7-   پانچو رایگان

اگر باران ببارد، شما سالم و خشک می مانید.

اجازه ندهید که باران سفر شما را کنسل کند، در تورهای بیگ باس برای شما پانچوهای ضدآب رایگان مهیاست تا شما بتوانید از جاذبه های پاریس در بالای اتوبوس و در قسمت روباز آن هم لذت ببرید.

8-   اینترنت وای فای رایگان

به اینترنت رایگان وای فای در اتوبوس، زمانی که به تور بیگ باس پاریس سوار شدید، بپیوندید و حتی یک یا دو عکس سلفی آپلود کنید.

تورهای اتوبوسی بیگ باس پاریس

2-   تور دولوکس

تور دو روزه محسوب می شود.

قیمت بلیط - بزرگسال

قیمت بلیط - کودکان (12-4 سال)

48.00 یورو

24.0    یورو

 

تورهای اتوبوسی بیگ باس پاریس

3-   بلیط تور شبانه

قیمت بلیط - بزرگسال

قیمت بلیط - کودکان (12-4 سال)

23.00 یورو

12.00 یورو

 

تورهای اتوبوسی بیگ باس پاریس 4-   تور دولوکس + تور شبانه

تور دو روزه محسوب می شود.

قیمت بلیط - بزرگسال

قیمت بلیط - کودکان (12-4 سال)

66.00 یورو

36.00 یورو

 

تورهای اتوبوسی بیگ باس پاریس

5-   بلیط تور کلاسیک + تور کروز دریاچه

تور یک روزه محسوب می شود.

قیمت بلیط - بزرگسال

قیمت بلیط - کودکان (12-4 سال)

45.00 یورو

23.00 یورو

 

تورهای اتوبوسی بیگ باس پاریس

6-   بلیط تور با بیمه

تور دو روزه محسوب می شود.

قیمت بلیط - بزرگسال

قیمت بلیط - کودکان (12-4 سال)

39.00 یورو

20.00 یورو

 

تورهای اتوبوسی بیگ باس پاریس

جهت اطلاع از آفرهای تور اروپا و تور فرانسه با آژانس سفری دیگر در تماس باشید.       

تلفن  02188851080


  • ویزای اسلواکی
  • ۰
  • ۰

واژه شناسی و تاریخچه شهر پاریس

نام تاریخی شهر پاریس در ابتدا گول (گل، گال، و گالیا) بوده و از یکی از اقوام آنها به نام پاریزیها گرفته شده است که در این ناحیه زندگی می کرده اند. خود لغت پاریزی به معنی سکونت روی آب است.

قدیمی ترین تاریخچه شهر برمیگردد به سال 2008 که یک قطعه استخوان انسان و متعلقاتش، مربوط به 8 هزار سال قبل از میلاد و به دوره مزولیتیک در این ناحیه پیدا شد. بین سالهای 250 تا 225 قبل از میلاد قبیله ای به نام پاریزی از قوم های سلتیک در این ناحیه زندگی میکردند. این قوم بر روی رودخانه سن پل ساخته بودند، سکه ضرب کرده بودند و به تجارت با قبیله های دیگر در اطراف رودخانه می پرداختند. در سال 52 قبل از میلاد، ارتشی رومی به فرماندهی تیتوس لابینوس پاریزی ها را شکست داد و نام شهر را به لوتشیا تغییر داد. تا اینکه در زمان یولیانوس پادشام روم از دودمان سوریان در سال پنجم امپراتوری نام شهر دوباره به پاریس تغییر پیدا کرد. این شهر در قرن سوم میلادی به آئین مسیحی پیوست و بعد از خرابی حمله رومی ها،در سال 508 میلادی این شهر، به دست کلاویس اول پادشاه آلمان ها افتاد و پایتخت آنها گشت. در زمان قرون وسطی این شهر بزرگترین شهر و مرکز عقیدتی، سیاسی اروپا محسوب میشد، جایی که سبک گوتیک در معماری از آنجا شروع شد.

در بین سالهای 1418 و 1436 این شهر توسط انگلیسی ها و بورگاندی ها تسخیر شد. در قرن 16 میلادی پاریس به قطب انتشار کتاب در اروپا مبدل شد و نتیجه آن جنگ مذهبی فرانسه بین کاتولیک ها و پروتستان ها شد. در قرن 18 میلادی این شهر مرکز جنبش فکری شد و عنوان روشنگری را به خود گرفت که نتیجه آن، انقلاب فرانسه در سال 1789 شد. هر ساله به این مناسب در تاریخ 14 ام جولای یادبودی با رژه نظامی در فرانسه برگزار می شود. در قرن 19 میلادی، ناپلئون اول شهر را با مجسمه های نظامی شکوه بخشید. این شهر بین سالهای 1830 تا 1848 پایتخت مد اروپا بود. بین سالهای 1852 تا 1870 مرکز شهر پاریس، زیر نظر ناپلئون سوم و فرماندارش، ژرژ-اوژن هوسمان، مرکز شهر پاریس بازسازی شد و در آن خیابان های جدید، میدان ها، و پارک های جدید ساخته شد و شهر تا سال 1860 گسترش پیدا کرد. و به اندازه کنونی درآمد. در انتهای این قرن میلیون ها توریست برای دیدن جاذبه های آن و برج ایفل جدیدش رهسپار شهر پاریس شدند. در قرن 20، در جریان جنگ جهانی اول شهر پاریس بمباران شد و در جریان جنگ جهانی دوم در سالهای 1940 تا 1944 به اشغال آلمان ها در آمد با این حال این شهر بین در زمان بین دو جنگ جهانی همچنان پایتخت هنر مدرن و جاذب نابغه ها، هنرمندان و نویسنده ها از اقصی نقاط جهان شدند. موزه های جدید مانند مرکز پمپیدو، موزه اورسی، موزه مارموتان مونت در این دوره باز شدند و قسمت هرم شیشه ای موزه لوور هم در این دوره به موزه اضافه شد. در قرن 21 همچنان به موزه های پاریس و سالن کنسرت جدید اضافه شد. در سال 2005 شهر دچار ناآرامی های خشونت آمیزی در مناطق حومه شهر و محله بانلیوس در پروژه های خانگی شد جایی که بیشترین ساکنین را، از اولین و دومین نسل مهاجران، از کلونی های کشاورزان فرانسه در کشور مغرب و جنوب صحرای آفریقا داشت. در سال 2015 دو حمله تروریستی توسط مسلمانان افراطی داعش به شهر و مردمانش همه را بهت زده کرد. اگرچه جمعیت پاریس بین سالهای 1921 تا 2004 کم شده بود اما هم اکنون این روند رو به رشد گذاشته و جوانان بیشتری به سمت این شهر کشیده شده اند.


  • ویزای اسلواکی